Nieuwe ongebruikte e-bike Riese & Muller cruiser bluelabel 2015 aangeboden

Riese & Muller Bluelabel Cruiser Hybrid Nuvinci High Speed 2015
Te Koop: Het nieuwe 2015 model, de High Speed-versie. Simpelweg prachtige fiets. Deze  perfecte e-bike had ik net besteld voor woon-werk verkeer, maar wegens  omstandigheden, heb ik hem nu niet meer nodig, reeds voor ik hem kan gebruiken!
 
Grijp je kans:   Nieuwprijs van dit gloednieuwe topmodel is 3259,- euro
Ik bied hem aan voor 2999,- euro
Je krijgt bovendien gratis een supermooie leren frametas er bij twv 90,-!!
 
Wie het eerst komt….
 
Omschrijving: (rechtstreeks van een verkopende winkel)

Deze fiets is een perfect alternatief voor een tweede auto of een brommer, maar hierbij hoeft u geen rijbewijs te bezitten. Deze bosch fiets heeft een actieradius van zo’n 70km met een fietssnelheid van 45 km per uur en afhankelijk van de rijomstandigheden.

Door de beste techniek, die Bosch heeft ontwikkeld, kunt je zorgeloos comfortabel fietsen. Wij zijn zo overtuigd van de kwaliteit van de Bosch motor dat we stellen dat dit de beste elektrische aandrijving op dit moment is voor uw elektrische fiets.  De computer van Bosch is gemakkelijk te bedienen en te gebruiken als oplader voor je mobiele telefoon. Deze bosch fiets is een high speed bike voorzien van een traploze naaf versnelling van Nuvinci en is voorzien van Magura HS11 remmen. Door de verende zadelpen en de verende voorvork, is deze 45 kilometer fiets zeer comfortabel en heeft een goede wegligging. Door het ontwerp van het mixte frame, is het een ook uitstekende highspeed bike voor dames. 
 
Specificaties:

FRAMEMATEN

52

FRAMETYPE

alloy

KLEUREN

black

BATTERIJ

36V/11,1Ah (400Wh)

VERSNELLING

NuVinci seamless hub gear

REMMEN

Magura HS11 hydr. rim brakes

VOORVORK

RST Nova ML 28"

ZADEL

Selle Bassano M Volare

VERLICHTING

Lumotec LED

BANDEN

Schwalbe Big Ben 50-622

GEWICHT

26 kg

MOTOR

Bosch Performance Line 350W

SENSOREN

rotation-/torque-/speed sensor

ACTIERADIUS

90 km (eco/optimal conditions)

BEDIENINGSDISPLAY

Bosch Intuvia

CRANCKSTEL

Metropolis

LS,

Ik ben geinteresseerd om te komen kijken naar deze fiets, is hij nog beschikbaar?
mailen kan naar: hesdeb@gmail.com.

mvg hester